2008. augusztus 5., kedd

Balatoni nyaralás

Két hétig odavoltam, de valahogy annyira rövidnek tűnt.
Kedves (tényleg aranyos) főnököm viszont úgy érezte, hogy legalább egy hónapig vagyok távol.
Ugye, mennyire nem mindegy, hogy honnan nézzük a dolgokat?

A Balatonnál voltunk, az északi parton, egy kis faluban, 8 km-re a tótól. Első héten meglehetősen rossz idő volt, nem tudom, miért fogom ki mindig. Még a hideg nem is lenne annyira baj, (dehogynem, nyáron legyen meleg), mert hidegben még lehet túrázni, kirándulni, csak fel kell öltözni rendesen, de ha esik az eső, az nem annyira nyerő. Hiába tudom, hogy nem vagyok cukorból, de valahogy mégsem akarózik kimenni az esőbe, jól elázni, ráadásul a vizes fű a cipőt is szétáztatná. Velem ellentétben a fiam boldogan szaladgált az esőben, és nagyon tetszett neki. Itthon, az 5-ik emeleten nem nagyon tapasztalt még ilyesmit, ha ki kellett menni az esőbe, akkor esernyő, esőkabát, és gyorsan be a kocsiba, ill. haza, vagy akárhová. Ott meg céltalanul szaladgált a kertben, és élvezte az esőt, nem törődve azzal, hogy jól elázott. Én meg néztem :-))
Utána pedig szárazba öltöztettem.
Végül is, jó volt ez is, lehetett olvasni, tv-t nézni, meg a szomszéd falu templomát, hogy látszik-e vagy nem a borulatban, de a következő hét igazán kárpótolt.
Végre éreztem, hogy nyár van, jó meleg, és a Balaton vize is napról napra melegedett. Be is golyóztam volna, ha haza kellett volna jönnöm, amikor kezdődött a jó idő. (Többek közt ezért is érdemes 1 hét helyett 2-re menni)
Ezen a héten bepótoltuk, ami az előző héten kimaradt. Voltunk Tapolcán, Tihanyban, Révfülöpön, Badacsonyban, megnéztük a Szigligeti várat, Szentbékkállán a Káli vígasságok c. rendezvényt, (meg a kőtengert is) és persze strand, és strand.
Sajnálom, hogy Kapolcsra nem jutottunk el, valahogy nem fért bele az időbe, mivel az első hét szinte kiesett.
Rengeteg látnivaló és kirándulóhely van ott, a Balaton északi partján, tényleg, ha nincs strandidő, simán el lehet tölteni egy hetet. Biztosan van a déli parton is, de azt nem ismerem annyira, mint az északit.
Egyszóval jó volt, és semmi, de semmi kedvem sem volt onnan hazajönni :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése